It-servicedesk er en del af Digitalisering & It, som tilbyder teknisk support vedr. pc’er, iPad, printere, telefoner og andet udstyr, der er stillet til rådighed for byrådsmedlemmer.
It-servicedesk vil så vidt muligt løse problemet med det samme. Lykkes det ikke at løse opgaven med det samme, videresendes den til en kollega, der har specialviden om denne type opgaver.
It-servicedesk kan kontaktes på 76 16 12 12, eller du kan registrere problemet via EKservicedesk-systemet på EKnet. Du kan også komme forbi i åbningstiden, hvis det passer dig bedre.
It-servicedesk har åbent:
Mandag kl. 08:00 – 15:30
Tirsdag kl. 08:00 – 15:30
Onsdag kl. 08:00 – 15:30
Torsdag kl. 08:00 – 17:00
Fredag kl. 08:00 – 13:30
Du kan registre henvendelser i EKservicedesksystemet på alle tider af døgnet, men behandlingen af henvendelsen sker kun i åbningstiden.
Hvis du har en kommunal internetforbindelse fra Esbjerg Kommune, er der tegnet en serviceaftale (24/7/365 4-timers respons) på denne og du kan kontakte Stofa Kundeservice på tlf. 88 30 30 80.
Reklamation over servicen ved IT-ServiceDesk sendes direkte til [email protected] eller ringes til Teamkoordinator Fini Nicolajsen på 76 16 12 08.