Digital post
Du bruger din digitale postkasse til at modtage post fra offentlige myndigheder – fx fra din kommune, men også fra andre offentlige myndigheder.
Hvor kan jeg læse min digitale post?
Du har én postkasse til post fra offentlige myndigheder – det er den, vi kalder Digital Post. Men du kan læse, besvare og reagere på din Digital Post via flere forskellige platforme. Du kan naturligvis frit vælge, hvilke platforme, du vil benytte.
Som borger har du adgang til din Digital Post fra offentlige myndigheder på følgende fire platforme:
- borger.dk
- Digital Post-appen
- e-Boks
- mit.dk
Brug for hjælp?
Ved at følge dette link, kan du se flere hjælpe guides til hvordan du benytter Digital Post.
Du kan få en sms, så du bliver mindet om dine aftaler med det offentlige, når du for eksempel har fået en tid til behandling. Du skal bare registrere dit mobilnummer, når du er logget på borger.dk under Indstillinger.
Bemærk, at du ikke automatisk er tilmeldt NemSMS, selvom du får sms’er, når du modtager digital post.