Der kan ansøges om at blive godkendt som leverandør hos Esbjerg Kommune fortløbende. Vi bruger fritvalgsblanketten, som selvbetjeningsløsning, for at gøre det lettere for dig. Du kan bruge fritvalgsblanketten som leverandører af madservice, personlig pleje og/eller praktisk hjælp. Når du bruger fritvalgsblanketten kan du søge godkendelse som leverandør i flere kommuner af gangen, eller blot nøjes med Esbjerg Kommune.
Når du udfylder blanketten skal du være opmærkom på at den indeholder en række standardoplysninger som alle kommuner har brug for i forbindelse med godkendelsen, men også de lokale krav, som du inden du søger kan gøre dig bekendt med i fritvalgsdatabasen.
Hvad skal jeg bruge til selvbetjeningsløsningen?
- Du skal have nøgletal fra de sidste 3 års regnskab klar. Hvis virksomheden har eksisteret så længe - alternativt blot de nøgletal du har.
- Du skal oplyse police numre på relevante forsikringer.
- Vi har brug for at vide hvor mange medarbejdere du har ansat og hvad deres uddannelser er.