Iværksættelse af ydelsen madservice kan ske samme dag senest kl. 13.
Der tilbydes måltider til alle årets dage.
Der skal købes mindst en hovedret pr. ugentlig levering. Derudover kan tilvælges biret og madpakke.
Menuplanen fremsendes til borgerne i forbindelsen med opstart og derefter løbende hver 4. uge.
Maden leveres altid på borgerens adresse. Hvor borgeren ikke selv har mulighed for at lukke op, kan der bevilges elektronisk låsesystem.
Leveringstider oplyses af den enkelte leverandør. Kolde færdigretter udbringes mandag til fredag mellem kl. 8.00 – 17.
Eventuel levering af varme retter fremgår af den enkelte leverandørs informationsmateriale.
Leveringsudstyr: maden skal leveres i engangsemballage.
Leveringen skal foretages under hensyntagen til de til enhver tid gældende regler. Leveringen skal foregå i lukkede biler, der til enhver tid kan opfylde danske lovgivningskrav til renlighed og hygiejne under hensyntagen til de transporterede produkters beskaffenhed.
Maden skal transporteres under forhold der gør at emballagen og maden ikke tager skade.
Leverandøren skal tilstræbe, at udbringningen sker med faste chauffører med mindst mulig udskiftning.
Sagsbehandlingsfrist 5 arbejdsdage.