Velkommen til Esbjerg Kommune - Forside

Gå til hovedindhold (Tryk Enter)

Administrativ medarbejder til Fritid

Brænder du for god service, digital administration og fagligt fællesskab? Så er du måske vores nye administrative medarbejder i Fritid

Trives du med at arbejde selvstændigt og systematisk med en bred vifte af daglige administrative opgaver? Og finder du energi i at levere god service? Så er du måske vores nye administrative medarbejder i Fritid.

Vi søger snarest muligt en kollega, som er kommunikativ stærk, og har lyst til at indgå i et team af medarbejdere, hvor det faglige fællesskab omkring administration af foreningsområdet er i fokus.

Du skal kunne lide dialogen med foreningerne via telefon, mails og fysisk kundeservice, da god service overfor foreningerne ud fra et politisk vedtaget serviceniveau er højt prioriteret.

Stillingen indeholder en stor berøringsflade til foreningerne, og vi vægter ansættelse af en udadvendt person med gode kommunikative og skriftlige kompetencer, men samtidig også en person, der kan arbejde struktureret indenfor rammerne på området. Økonomisk forståelse og interesse for talbehandling er et plus.

Hvem er du:

  • Du har en generel it-forståelse, som gør dig i stand til at arbejde i og forstå sammenhænge i forskellige digitale systemer
  • Du har stærke kommunikative og administrative kompetencer, og formulerer dig klart og tydeligt, både på skrift og i tale
  • Du kan arbejde struktureret og har en nysgerrig tilgang til arbejdsopgaver
  • Du er administrativt uddannet – og meget gerne med kommunal erfaring
  • Du er i stand til at tilegne dig ny viden, og bruge den i det daglige arbejde
  • Du er som person udadvendt og har gode sociale kompetencer, og evner at samarbejde både med nære kolleger og interne/eksterne aktører
  • Du formår at skabe accept af de beslutninger, der træffes med afsæt i et politisk vedtaget serviceniveau
  • Du kan bevare overblikket, og trives i en afvekslende og til tider hektisk hverdag
  • Du har haft berøring med foreningsområdet

Hvem er vi:
Fritid er en administrativ enhed i forvaltningen Fritid Sundhed & Omsorg, som varetager en række opgaver indenfor foreningsområdet. Opgavemassen er bred med udgangspunkt i administration af tilskud, booking af kommunale faciliteter, drift af fritidsfaciliteter m.v. i forhold til ca. 500 foreninger i Esbjerg Kommune, samt deltagelse i større og mindre projekter.

Vi er 10 personer ansat i Fritid.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:
  • Booking af kommunale faciliteter
  • Telefonisk, digital og personlig borgerbetjening
  • Udlevering af nøgler og nøglebrikker – herunder kodning
  • Bestilling af rengøring og tilladelser ved midlertidige overnatninger m.m.
  • Deltage i årlig hovedfordeling af kommunale faciliteter
  • Opdatering og vedligeholdelse af faciliteter i Foreningsportalen
  • Administrative opgaver på folkeoplysningsområdet

Hvis det lyder som en spændende udfordring for dig, så kan vi tilbyde:
En 30 timers stilling blandt engagerede og humørfyldte kolleger. Arbejdet er præget af høj faglighed, afvekslende opgaver og indflydelse på opgaveløsningen.

Du skal kunne lide en arbejdsdag, hvor du ikke altid ved, hvad dagen vil bringe og kunne bevare overblikket i pressede situationer.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte kontorchef Birthe Nørgreen, tlf. 76 16 18 52 / 27 24 50 74.

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter kvalifikationer.

Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og/eller tidligere arbejdsgiver. Du vil blive informeret inden, der bliver indhentet reference.

Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.

Ansøgningsfrist:
Søndag den 8. december 2024

Samtaler forventes afholdt i uge 50.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på ”send ansøgning” nederst og vedhæft din ansøgning, CV og relevant dokumentation.


 

Fakta

Arbejdstid

Deltid (over 21 timer)

Ansættelsesvilkår

Fastansættelse

Ansøgningsfrist

08-12-2024 23:59

Tiltrædelse

1. januar 2025

Kontaktperson

Kontorchef Birthe Nørgreen
Telefon 76 16 18 52