Velkommen til Esbjerg Kommune - Forside

Gå til hovedindhold (Tryk Enter)

Administrativ medarbejder til Kontaktteamet

Servicemindet administrativ medarbejder der sætter pris på borgerkontakt til Kontaktteamet

Motiveres du af at hjælpe borgere telefonisk og er god til at kommunikere på skrift og tale? Så er du måske vores nye kollega.

Vi søger to medarbejdere på 32 timer til Kontaktteamet fra den 1. oktober.

Du bliver en del af et administrativt team på 10 personer i Kontaktteamet.
Vores kerneopgave er telefonisk betjening af borgeropkald til forvaltningen, beholdningsstyring af plejens uniformer, oprettelse af nøgleadgange til vores lokaliteter og administration af forvaltningens flåde.
Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Telefonhåndtering, indgående opkald fra borgere og håndtering af deres henvendelser
  • Uniformshåndtering, beholdningsstyring af plejens uniformer
  • Betjening af låsesystemer, oprettelse af nøglebrikker og betjening af TRAKA skabe

Du må ud over de nævnte opgaver forvente at du skal hjælpe dine kollegaer med deres opgaver. Derfor er fleksibilitet i forholdt til arbejdstimer nødvendigt for at vi i nogle perioder kan komme i mål med opgaverne.  
Vi kan tilbyde:
  • Et kollegialt godt miljø, hvor vi hjælper hinanden og giver feedback
  • Sparring på opgaver og opgaveløsning
  • En arbejdsplads hvor spørgsmål er velkommen og nysgerrigheden har sin plads

Hvem er du?
Vi forestiller os du har en administrativ uddannelsesbaggrund. Det kan fx være en kontoruddannelse eller en administrationsbachelor.
  • Selvstændig med solide samarbejdsevner og kommunikationsevner
  • Humor, gåpåmod og en positiv indstilling
  • Du er samarbejdsorienteret og helhedsorienteret
  • Er opsøgende overfor informationer, så borgerne betjenes bedst muligt
  • Er indstillet på et tæt samarbejde med dine kolleger i teamet
  • Har stort kendskab til Office pakken
  • Har kørekort. Vi stiller bil til rådighed.

Om os:
I Esbjerg Kommune har vi en organisationskultur, der er præget af fornuft og værdier frem for regler og kontrol. En tillidsbaseret og tværgående organisationskultur, hvor ledere og fagpersoner får mere ansvar og selv træffer beslutninger indenfor eget ansvarsområde.

Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor udviklingen aldrig står stille og du bliver en del af et engageret team, der altid står klar med sparring.

Organisationsdiagrammet for Esbjerg Kommune finder du her:
https://www.esbjerg.dk/om-kommunen/organisation

Stillingen er på 32 timer pr. uge, med ansættelse pr. 1. oktober 2024 eller efter aftale. Arbejdsstedet er på Ådalsvænget 36, afd. D. 6710 Esbjerg V.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Teamleder Christian Søndergård Reimers på tlf. 30 46 88 17.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem KL og HK.

Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres

Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og/eller tidligere arbejdsgiver, hvis du fortsat er i betragtning til stillingen. Du vil blive informeret inden der bliver indhentet en reference.

Ansøgningsfrist:
28 juli 2024

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33.

Ansøgningen sendes elektronisk – klik på ”send ansøgning” nederst og vedhæft din ansøgning, CV samt andet relevant dokumentation.

Fakta

Arbejdstid

Deltid (over 21 timer)

Ansættelsesvilkår

Fastansættelse

Ansøgningsfrist

28-07-2024 23:59

Tiltrædelse

1.oktober 2024

Kontaktperson

Christian Søndergård Reimers, teamleder
Telefon 76 16 66 48