Velkommen til Esbjerg Kommune - Forside

Gå til hovedindhold (Tryk Enter)

IT-Queuemanager til Digitalisering & It

IT-Queuemanager til Digitalisering & It

Med start den 1. september 2024, eller snarest derefter, søger Esbjerg Kommune Digitalisering & It en IT-Supporter/queuemanager. Dine opgaver som medarbejder vil være i vores ServiceDesk, hvor der ydes telefonisk support og besvarelse af personlige henvendelser fra vores brugere. Desuden vil der være vedligehold af IT-udstyr i mødelokaler og konferencerum på og omkring rådhuset. Vi forventer, at du ser vigtigheden i, at du som medarbejder har lyst til at se dit arbejde i en helhed, hvor support også har en sammenhæng med drift og digitalisering.

Som person:

  • Er du smilende og meget serviceminded og struktureret
  • Er du selvstændig, ansvarsbevidst, grundig og interesseret i at gøre en forskel
  • Er du interesseret, opsøgende og undrende, samt udviser initiativ
  • Er du pligtopfyldende, engageret i dit arbejde og overholder aftaler
  • Har du gå-på-mod og er god til at samarbejde  
Vi forventer:
  • Du har mindst 2 års erfaring i en udadvendt support-stilling med masser af brugersupport både over telefon samt ved personlige henvendelser, eller tilsvarende kompetence
  • Du kan se helheder og har evnen til at arbejde struktureret
  • Du er ikke er konfliktsky og kan følge processer
  • Du har erfaring med sags- og kø styring
  • Du tager ansvar for egen læring og arbejder godt på egen hånd, men forstår også at arbejde ud fra givne instruktioner
  • Du trives med nye udfordringer og mange skiftende opgaver
  • Du har bredt kendskab til Microsoft Windows 10/11 og Office 365 samt erfaring i at arbejde i Active Directory og/eller tilsvarende teknologier
  • Du har arbejdet med sags-systemer og er vant til at dokumentere dine support- sager
Opgaven:
Du skal screene indkomne opgaver, prioritere, og lægge dem klar til behandling i vores sagssystem. Når opgaven skal eskaleres, skal du tjekke om den fejlsøgning der er foregået, er tilstrækkelig. Dernæst eskalere sagen til vores drift-afdeling og når sagen evt. kommer tilbage, skal du uddelegere sagen til rette vedkomne.
Du laver selv support og svarer telefoner imellem opgaverne.
Du kommer selv til at være med til at definere fremtiden for denne rolle, da den er under udvikling.

Om os:
  • Vi leverer IT og digitaliseringsservice til mere end 10.000 kommunalt ansatte
  • Vi er placeret på rådhuset i Esbjerg i gode kontor faciliteter
  • Vi har +8.000 pc’er og +8.000 smartphones
  • Vi har en åben og uformel omgangstone
  • Vi har frihed under ansvar
  • Vi tilbyder gode muligheder for faglig og personlig udvikling
For at blive ansat hos os skal du:
  • Turde springe ud hvor du ikke kan bunde
  • Brænde for IT og kundesupport
  • Kunne smile gennem en telefon
  • Have kørekort kat. B
  • Indgå i vagtplan for dækning af It-servicedesk åbningstid

Stillingen er på fuld tid (37 timer/uge), og arbejdstiden planlægges i tidrummer mandag-onsdag 7.00-15.30, torsdag 7.00-17.00 og fredag 7.00-13.30.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Alle kvalificerede uanset køn, alder og etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet straffeattest, og at ansættelsen vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende.

Få mere at vide
Vil du vide mere om at være medarbejder hos os, så ring til Leder af It-ServiceDesk Fini Nicolajsen på telefon 76 16 12 08.

Vil du være vores nye IT-Supporter/queuemanager? Så fortæl os hvorfor vi netop skal vælge dig.
Fortæl os hvad du brænder for!!!

Ansøgningsfrist:
15. august 2024

Samtaler afholdes løbende.

Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og/eller tidligere arbejdsgiver, hvis du fortsat er i betragtning til stillingen. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet referencer.

Ansøgning sendes elektronisk. Klik på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning, CV samt relevant dokumentation.

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Fakta

Arbejdstid

Fuldtid

Ansættelsesvilkår

Fastansættelse

Ansøgningsfrist

15-08-2024 23:59

Tiltrædelse

1. september 2024

Kontaktperson

Fini Nicolajsen
Telefon 76 16 12 08